BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 24, 2010

SUDAH MULA PENUH

Tahun 2010 mula melihat Bangi Idaman semakin penuh dihuni. Jadi ini membawa kepada parking yang penuh. Sahabat semua, diharap kita akan lebih prihatin. Semoga sepakat membawa berkat.

5 comments:

Seri Nuang Shah Alam said...

ya, saya ke Bangi Idaman 2 pada 23 jan yang lepaih nie, macam biasalah pi rumah adik saya di Blok D.. mak + pak saya ada kat sana, so saya pi ambek bawak balek shah alam. sebab ahad mak + pak saya akan balek ke Perak.

saya tengok pon dah ramai yang buat kerja-kerja drilling tu, krung kreng,krung kreng...

noor alias said...

tak lama lagi saya juga akan jadi penghuni di bangi idaman. tapi satu yg tak puas di hati saya, tempat parkir gelap..takde lampu..terpk gak kalau balik lewat..seram gak...
n satu lagi, sikap penghuni yg ada kete lebih dari satu suka masuk parking org..

Anonymous said...

Salam kepada noor alias

Saya bersetuju dgn ape comment noor mengenai parking area yang gelap dan penghuni yang suka masuk parking orang. Saya cadangkan supaya sampaikan cadangan mengadakan parking lampu kepada pengerusi JMB Bangi Idaman dan mengemukakan cadangan kepada JMB diadakan peraturan mengenai parking yang dah direserve ini.

Anonymous said...

mungkin org masih terikut2 masa belum penuh dulu...saya cadangkan penduduk letak no kereta, jd org akan faham yg tempat dah bertuan

Unknown said...

klu nk masuk parking yang kosong je xpe la (make sure rumah tu betol2 kosong la)